Tuesday 14 July 2015

Life update

Assalamualaikum readers.aku nak share sikit life update aku as a full time student.yeah well aku pun dah lama tak update blog since a few months ago disebabkan terlampau sibuk.mana taknye kelas everyday lps tu homework lagi kan.sabar afiqah 3 bulan je lagi spm then u can do what you want.takpe la kelas hari2 pon cikgu buat for our own sake jugak kan.bukannya diorang buat saja-saja je kan.

ok dah jauh melencong dari topik sepatutnya.ok lah bagi aku la kan sesibuk manapun kita,sebanyak manapun hw kita,date kita dgn Allah dgn quran kita tak boleh lupa.sebab masa dating ni la kita nak tenang kan hati kita,nak rehat kejap dari tengok buku,nombor,tulisan and so on.take time to relax.dan sepmpena bulan ramadan ni pun,homework tetap banyak sampai aku confuse nak terawih ke tak.tapi tak de la banyak sangat.cuma kadang-kadang rasa muak asyik tengok buku je kan.tapi alhamdulillah aku berjaya menghabiskan terawih pada tahun ini.cuma kalau weekend je la aku tak terawih sebab nak rehat kejap sebab dapat balik rumah.

Raya pun 2-3 hari je lagi dan aku rasa sangat relax sebab semua barang raya including baju and barang nak buat kuih and kek dah beli semua dah.cuma tinggal nak kemas rumah je esok.lepas tu a few weeks after eid tu pulak trial spm wei.omg aku tak prepare pun lagi.banyak lagi subjek yang kena cover ni.insyaallah cuti raya ni pun nak settlekan homework dulu lepas tu proceed dengan subjek yang lemah macam addmaths and fizik.so untuk semua calon spm 2015 kat luar sana,good luck for trial and the real SPM in november.study tu study jugak tapi jangan lupa solat and rehat.jangan nak burn midnight oil sangat lah malam exam sebab nanti esok badan letih mata mengantuk otak pun tak boleh nak berfungsi sebab stuck.banyakkan selawat masa jawab exam tu ok.buat yang terbaik lepas tu serahkan pada Allah.

ok ppl aku pun dah mengantuk and esok nak bangun sahur lagi.till then,see you again!
p.s//selamat hari raya!!!maaf zahir dan batin kepada semua yang mengenali diri ini.=)

No comments:

Post a Comment